۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

سرباز ِ گمنام ِ چی توز


من جنّ ِ پینه دوزم

کفشای ِ خوب می دوزم

واسه ی ِ خامنه ای

دارم پاپوش می دوزم


من جنّ ِ پینه دوزم

افتاده سر ِ قوزم

با مشایی رفیقم

به سیدعلی می گوزم


من جنّ ِ پینه دوزم

ضدّ ِ آبم، نسوزم

سیدعلی میگه ای وای !

بازه راه ِ نفوذم !


من جنّ ِ پینه دوزم

یکّه ام و یالقوزم

آسیدعلی حاضر باش

واسه شام ِ امروزم


من جنّ ِ پینه دوزم

خیلی آتیش افروزم

مشایی کوکم کرده

باباشونو بسوزم


من جنّ ِ پینه دوزم

من سرباز ِ چی توزم

گمنامم و ناپیدا

خدا بخواد پیروزم


من جنّ ِ پینه دوزم

آشم و دهن سوزم

سیدعلی میگه سوختم!

آتیش گرفته پوزم


من جنّ ِ پینه دوزم

خوش فکرم و به روزم

انگیلیسی بلدم

گرچه مال ِ تولوزم


من جنّ ِ پینه دوزم

رهبر می خواد بسوزم

دستش نمی رسه هیچ

با امضای ِ محفوظم


سرانگشت

۱ نظر:

  1. انصافا خوب ریده ای به خامنه ای و تمام حاجبان گله مورچه وار خلفائی اش

    یا قرقیز المغول، عج العلا ظهورا

    پاسخحذف