۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

زيرنويس

(1)

زيرنويس

معمولاً ما عادت داريم فيلم های ِ روز ِ دنيا را با زيرنويس ِ فارسی ببينيم . اما وقتی كودتاچيان بر صندلی ِ كارگردان بنشينند و هنرپيشه ، معلولی شكنجه ديده باشد و اعتراف از سيمای ِ جنايتكاران پخش شود ، نتيجه چنين چيزی خواهد بود :

حجاريان : آبَه آبا اوبی بابی بوبی بی بی بابو ببه بابا ...
زيرنويس : متاسفانه ما قصد داشتيم با كودتايی مخملی نظام ِ مقدس ِ جمهوری ِ اسلامی را براندازی كنيم .
حجاريان : ای او او ای ماما آبا نابو می دا مو ده دادا دودی ...
زيرنويس : ما برای ِ كودتای ِ مخملی و خائنانه ی ِ خود هر ماه از همه ی ِ سرويس های ِ جاسوسی ِ غرب پول دريافت می كرديم و شرمنده ام بگويم كه خودمان هم جاسوسانی كثيف بوديم .
حجاريان : پاپی پوپو پوپی پاپا پی پی پپه پانی پونی پينی ...
زيرنويس : ما با استفاده از علوم ِ انسانی و تعليمات ِ شيطانی ِ نظريه پردازان ِ غرب سعی می كرديم امت ِ مسلمان و فرزندان ِ مومن ِ اين آب و خاک را از صراط ِ مستقيم و تابعيت ِ ولايت ِ فقيه منحرف كنيم و بذر ِ شک و نفاق را در دل ِ آنها بكاريم .
حجاريان : ماما مومو ممه می می مامو ميما نونو نانو ...
زيرنويس : مردم حق دارند اگر ما را هرگز نبخشند و سخت ترين مجازات ها را برای ِ ما بخواهند . من و همدستانم خيانت ِ خود را می پذيريم اما از امت ِ مسلمان ِ ايران و از مقام ِ معظم ِ رهبری، حضرت ِ آيت الله خامنه ای (مدظله العالی) تقاضای ِ رافت و عفو و بخشش ِ اسلامی داريم .

فرياد ِ سيدعلی گدا از بيرون ِ تصوير : كات !

(2)

هاتف در پستو

آيا دكتر ولايتی خيال می كند اين كه نيم ساعت فخر بفروشد و ترجيع بند ِ مفصّل ِ هاتف ِ اصفهانی را مثلاً از حفظ در "دو قدم مانده به صبح" بخواند ، شاخ ِ غول را شكسته ؟! آيا اينطوری مردم ، جان های ِ از دست رفته و پيكرهای ِ شرحه شرحه را فراموش می كنند ؟ آيا اين شعرخوانی برای ِ هم منقل ِ آقای ِ دكتر يعنی سيد علی گدا اعتبار می آورد و او را تطهير می كند ؟

ياد ِ شاملو بخير كه سرود :"خدا را در پستوی ِ خانه نهان بايد كرد " . يعنی اگر دست ِ سياستمداران و آخوند جماعت به خدا برسد انواع ِ‌ بلاها را به سرش می آورند و از او سوء استفاده ها می كنند . حالا مثل اين كه هاتف را هم در پستوی ِ خانه نهان بايد كرد !

(3)

بيت الله و حكيم الله !

نمی فهمم ، رهبران ِ طالبان مگر چه فضل و كمالی دارند كه اينگونه مورد ِ حسادت واقع می شوند ؟ بيت الله محسود و حكيم الله محسود !


سرانگشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر