۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

سانديس بدون ِ مهر استاندارد




برای ِ عيسا سحرخيز (1)

سانديس بدون ِ مهر استاندارد

در تظاهرات ِ روز ِ 22 بهمن دو نفر از بستگان ِ من را گرفتند و بعد از ده ـ پانزده ساعت آزاد کردند . آن ها با قيافه های ِ‌ معمولی و بدون ِ هيچ نماد ِ خاصی خودشان را در صف ِ "موافقان ِ" حکومت جا کردند و به تظاهرات پرداختند . اما با اين که شعارهای ِ ساختارشکن نمی دادند ، هنوز چند قدم نرفته، توسط ِ نيروهای ِ امنيتی شناسايی و دستگير شدند . ( اين هم نتيجه ی چاه نمايی ِ سران ِ جنبش ِ سبز، که گفتند برويد قاطی ِ طرفداران ِ حکومت، شعارهای ِ خودتان را سر بدهيد)

از اين قضيه معلوم می شود حکومت ِ اسلامی همه ی ِ مزدور ـ خودی هايی را که به اسم ِ " مردم " به تظاهرات می آورد از قبل می شناسد و اجازه نمی دهد هر عنصر ِ نخودی وارد ِ جمع ِ انقلابی ها شود . حکومت ِ اسلامی بيخودی بيت المال را هدر نمی دهد . اگر هر مزدور را معادل ِ يک سانديس به حساب آوريم ، نفوذی های ِ رقيب ، سانديس هايی بدون ِ مهر استاندارد هستند که از توزيع ِ آنها جلوگيری می شود .

عنصر ِ تازه

آقای ِ کجباف ِ راست گوشه می گويد مقاوت ِ خيره سرانه ی ِ حکومت در ماه های ِ اخير و تلاش ِ ايشان تا پای ِ جان برای ِ ماندن و پيروز شدن، احتمالاً عنصر ِ تازه ای را وارد ِ ژنوم ِ ايرانيان خواهد کرد .

تا پيش از اين ايرانی ها مردمان ِ سرسختی دانسته نمی شدند . با اولين حمله ، عقب می نشستند و با کمترين سختی، ميدان را خالی می کردند . اما ايستادگی ِ همه جانبه ی ِ حکومت ِ اسلامی به ما ياد خواهد داد که اگر اهريمن ياران بر موضع ِ خود اينچنين پای می فشارند ، آزاديخواهان هم می توانند بر خواسته های ِ خود استوار باشند .

سرانگشت

1 ـ از اين پس برای ِ زنده نگاه داشتن ِ ياد و راهشان ، هرکدام از گاه نوشت های ِ اين وبلاگ به يک يا چند تن از جانباختگان يا زندانيان ِ راه ِ آزادی ِ ايران تقديم می شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر