۱۳۹۳ خرداد ۱, پنجشنبه

آهای جلاد!

واقعاً که عجب رهبر صبوری داریم! چقدر باگذشت و بزرگواره! اگه من جای خامنه ای بودم همچین می‌زدم تو دهن این دری نجف آبادی و دار و دسته اش که دندوناشون بریزه کف پاشون. دیوث حرفای گنده تر از دهنش می زنه. میگه واسه بعد از رهبری باید به فکر جانشین باشیم! یه سری الاغ تر از خودشم این مزخرفو تکرار می کنن. اگه جای خامنه ای بودم بهشون میگفتم بیشرفا من پیرم؟! من تازه هفتاد و پنج سالمه. اون امام راحل عظیم الشان که همه تون زیر علمش سینه می زدید، وقتی به رهبری رسید هفتاد و هف سالسش بود. یعنی دو سال از حالای من بزرگ‌تر بود. هش سالشو جنگ کرد، ده سالم مخالفارو به خاک و خون کشید. حالا من پیرم؟! ...آهای جلاد! بیا این زبون درازارو ببر کهریزک دهنشونو سرویس کن!


سرانگشت

۱ نظر:

  1. كى خايه داره نظريه بده از. ترس دستمال بدستا فعلا كه بقول رهبرى وافراد دستماليان كه همه را دشمن معرفى ميكنن همه. ملت ايران نفهمن و بايد اسراييل يا امريكا بهشون بكه كه نفت و كاز و معادن مملكت بكجا ميرن واين همه ترور و قتل و كشتن امثال ندا و ستار بهشتى و وووووووو زير سر دشمنه ،،،،حالا براى اقايون ثابت شده كه ايرانى جماعت حاليش نيست و عرب موشخور حاليشه ،،،،،،

    پاسخحذف