۱۳۸۴ آبان ۹, دوشنبه

شب قدر

ویژه نامه ی شب قدر و سه پرسش اساسی :

یک : چه قدر بود ؟

پسر اول : خب ... چه قدر بود ؟
پسر دوم : دوازده سانتی متر و سه و نیم میلی متر .
پسر اول : کس ننه ی دروغگو !
پسر دوم : تا دسته !
پسر اول ( شاکی ) : کونده بازی درنیار خالی بند . دیروز که درآوردیم کیر من یه هوا دراز تر از مال تو بود .
پسر دوم : دیروزم چشات آلبالو گیلاس می چید آب شول . مال تو همون یازده سانت و دو میل بود .
پسر اول ( عصبانی ) : چه قدر ؟
پسر دوم : اخبارو یه دفعه می گن بدبخت !
پسر اول : آنّا ! اون مال بابات بود که ننت باهاش آتاری بازی می کرد . مال من یازده سانتی متر و هشت میلی متره لاشی.
پسر دوم : بخواب مامله !
پسر اول : مگه آبجیت می ذاره ؟
پسر دوم : آره آبجیت بذاره ... از مال منم خوشش می یاد . آخه دوازده سانت و سه و نیم میلی متره .
پسر اول : اون مترو لابد از کس ننت در آوردی !
پسر دوم : نه جیگر، دیشب از لا پستون آبجیت کشیدم بیرون . میگی نه از کیرم بپرس
پسر اول : از سوراخ کون بابات می پرسم . آبجیم دیشب پستون تو کونش کرده بود .
پسر دوم : مگه آبجیت چریکه ؟
پسر اول : آره از عقب بهت حمله می کنه .
پسر دوم : واسه همینه که جلوش باد میده !
پسر اول : یعنی از ننت بیشتر ؟
پسر دوم : ننه ی ِ من هنوز پرده داره .
پسر اول : پس حتماً تو رو از کونش زاییده .
پسر دوم : تو چرا کونت بلند شد ؟
پسر اول : یاد کس عمه ات افتادم .
پسر دوم : عمه ام شوهرش قزوینی یه . معلومه درتو مالیده .
پسر اول : کس زنش خندیده !
پسر دوم : از بابات یاد گرفته .
پسر اول : بابام سفت زن ِ ننه ته .
پسر دوم : ننم تویی خوار کسه !
پسر اول : من که جنده نیستم .
پسر دوم : کونده که هستی !
پسر اول : کونده اونه که هشتاد می بنده .
پسر دوم : بسه عر و گوز نکن . دوباره می ریم پشت دیوار با خط کش سانت می زنیم ببینیم مال هرکدوم چه قدره . اما اگه باختی چی ؟
پسر اول : کیر کوبیده با آبلیمو میدم بخوری !
پسر دوم : خشک خشک می کنمت !
پسر اول : سیک تیر بابا .
پسر دوم : خفتت می کنم واسم ساک بزنی !
پسر اول : کله شو بخور !
پسر دوم : بیا بریم پشت دیوار .
پسر اول : بیا بریم پشت دیوار .

* * *


دو : چه قدر دادی ؟

دختر اول : سیگاری حال می کنی واست بچاقم ؟
دختر دوم : سیگاری که مال عهد تیر کمونه . شیشه رو عشقه !
دختر اول : زیادی های میشی کونتو به باد می دی .
دختر دوم : کس شعر تفت نده . داریم حال می کنیم .
دختر اول : دیروزم داشتیم حال می کردیم .
دختر دوم : کجا ؟
دختر اول : خونه ی بابک .
دختر دوم : طلبه شی ؟
دختر اول : اسیدی !
دختر دوم : قدر شو بدون . ابولش اندازه ی ِ لوله بخاریه !
دختر اول : تو از کجا می دونی ؟
دختر دوم : دیروز نشونم داد !
دختر اول : لقمه ی منو می دزدی جنده خانوم ؟
دختر دوم : زیادی های بودم کس گیج می زدم .
دختر اول : واسه همینه که همیشه بالات بوی آب دهن می ده پایینت بوی وایتکس !
دختر دوم : بدجوری نسخم !
دختر اول : سعیدو چه کارش کردی ؟
دختر دوم : رفت قاطی باقالی ! ... عینهو فرشاد .
دختر اول : با فرشادم رفیق بودی لاشی ؟
دختر دوم : تو نبودی کونی صفت ؟
دختر اول : فقط شیش ماه !
دختر دوم : چه قدر بهش دادی ؟
دختر اول : اون قدر که پر رو نشه !
دختر دوم : پر رو شده بود ؟
دختر اول : می خواست مفتی سیخ بزنه .
دختر دوم : پس تو کاسبی !
دختر اول : خیال می کنی همه مث خودت مفت کارن ؟
دختر دوم : سیگاری میگاری نداری ؟
دختر اول : محسن سراغتو می گرفت .
دختر دوم : محسن کدوم خریه ؟
دختر اول : همون پلاک نیمرویی یه !
دختر دوم : مخم گوزیده ، یادم نمی یاد .
دختر اول : یه شب با ممد رضا رفتیم خونه شون ، طبقه ی بالا .
دختر دوم : مخم ریده خفن ... ما که با ممد رضا جایی نرفتیم !
دختر اول :بابا همون که فیلم سوپر واسمون گذاشت .
دختر دوم : آها ... کس ننه ش کثافت !
دختر اول : تو کفه . شق درد گرفته بیچاره .
دختر دوم : بذار یه خورده کف دستی بره قدر شناس بشه .
دختر اول : چرا کف دستی بره ؟ این همه در و داف !
دختر دوم : آره دیگه ... یکیش خودت ، توبغلی!
دختر اول : من باهاش حال نمی کنم .
دختر دوم : چرا ؟ کیرش خار داره ؟
دختر اول : نسبتا ً ... آخه من با سهراب رو هم ریختم ، سهرابم رفیقشه .
دختر دوم : سهراب ؟ همون پسر جواده ؟
دختر اول : تیریپی نیست ، عوصش بچه مایه اس . قراره واسم موبایل ، قسطی ورداره .
دختر دوم : خیلی کس خلی ! ... اگه تورج واسه من مانتوی رنگ سال خرید اون پسره هم موبایل می یاره شافت میکنه .
دختر اول : تورج که قبلا ً رو اَنت اسکی می کرد .
دختر دوم : حالا میگه از کیرم آویزون نشو !
دختر اول : چه قدر بهش دادی ؟
دختر دوم : کونمو پاره کرد . یه دفه پاکار بیمارستان شدم ، به فاک رفتم !
دختر اول : گفتم که مفت کاری .
دختر دوم : خوار کسه ویولون زن بود آبش دیر می اومد .
دختر اول : کُپ ِ امیر علی . اونم یه ما رمضون طول می کشید تا آبش می اومد .
دختر دوم : از امیرعلی بدم می یاد ؟
دختر اول : چرا ؟
دختر دوم : خیلی می چله با آدم .
دختر اول : خوبیش می دونی چیه ؟ کس یسه . آدم اُسِش می کنه بهش می خنده !
دختر دوم : گفتی سیگاری نداری ؟
دختر اول : بابا منو نمودی ! اولش خیال کردم دارم ، حالا می بینم ندارم .
دختر دوم : همه کارات سیکیم خیاریه !
دختر اول : تو که خیار دوس داری !
دختر دوم : خیار شور نه خیار ترشی !
دختر اول : پاشو بریم خیلی فک زدیم .
دختر دوم : من جایی نمی یام .
دختر اول : کخ نریز . پاشو بریم .
دختر دوم : کجا بریم از اینجا بهتر !
دختر اول : بریم پیش ِ غلامرضا ازش مواد بگیریم یه دورم بهش بدیم .
دختر دوم : شیشه خیلی فاز می ده . اما پایه ی ِ دادن نیستم .
دختر اول : چیه ؟ تلویزیونت رنگی نشون می ده ؟
دختر دوم : آره .
دختر اول : خب می گم بزنه کانال دو ! ... بجنب دیگه دیر شد .
دختر دوم : دیر شد ؟ ... آره دیر شد .

* * *

سه : چه قدر گیرت می یاد ؟

شاعر اول : عجب غلطی کردم !
شاعر دوم : چی شده ؟ ... اول بچسبون بعد بگو .
شاعر اول : چسبوندم ... قراره به مناسبت شب قدر یک قصیده ی ِ سی ــ چهل خطی بگم ، ولی قافیه شو بد انتخاب کردم .
شاعر دوم : مطلع قصیده رو بخون ببینم ... منقلو باد بزن !
شاعر اول : ای همه نام تو در بالا و یاد تو به صدر ای شب روشن تر از فانوس ها ای شام قدر
شاعر دوم : تو روحت با این قافیه ت !
شاعر اول : فکر می کنم تو بحر ِ رمل مثمن مخبون مقصور باشه .
شاعر دوم : هر کوفتی می خواد باشه ! چطوری می خوای چل بیت قصیده بسازی با صدر و بدر و قدر؟
از بیت پنجم ، شیشم به جاکشی می افتی ! ... بابا تو رو امواتت ذغال جکسون بخر ، پولشم بذار به حساب من ! ... با تکنولوژی ِ عهد دقیانوس که نمی شه منقل آتیش کرد !
شاعر اول : ذغال جکسون نایاب شده .
شاعر دوم : پس " آقا " چه جوری گیر می یاره ؟
شاعر اول : اون " آقا "ست ! به عالم غیب و شهادت وصله !
شاعر دوم : خب تو هم آقا شو .
شاعر اول : با همین ذغال ، آتیش سینه کفتری برات درست می کنم که حظ کنی !
شاعر دوم : یه استکان چایی برام بریز .
شاعر اول : پیشنهاد تو چیه ؟
شاعر دوم : قافیه تو عوض کن .
شاعر اول : نمی تونم ... سه روز بیشتر وقت ندارم .
شاعر دوم : پس تل ّو سیگاری با هم بکش ! یا می میری یا مخت عین جت به کار می افته !
شاعر اول : تو پارسال یه قصیده گفته بودی ... یادت هست ؟ ... در باره ی عاشورا
شاعر دوم : آره یادمه ... یه کام بده من !
شاعر اول : بیا ... قافیه ش خیلی سخت بود .
شاعر دوم : آره . حزنش هم خوب بود .
شاعر اول : از کجا پیدا کرده بودی ؟
شاعر دوم : آتیشش گل انداخت !
شاعر اول : از کجا پیدا کرده بودی ؟
شاعر دوم : دیوان عبید زاکانی !
شاعر اول : جفنگ نباف !
شاعر دوم : شعراشو می خوندم ، های های گریه می کردم ، قافیه هاشو می دزدیدم !
شاعر اول : جدی می گی ؟... بابا دمت گرم ، خیلی یزیدی !
شاعر دوم : حکیم سوزنی ام چشم شاعران به هجا !
هر دو شاعر : قاه قاه قاه قاه ...
شاعر دوم : هرچه مضمون بود اهل معنی آن را بسته اند هست مضمون نبسته، بند تنبان شما !
شاعر اول : ( می خندد ) ای والله ! خوب راهی نشونم دادی .
شاعر دوم : برو سراغ دواوین قدما . هر قافیه ای بخوای پیدا می کنی .
شاعر اول : یه کام بده اینجا . به جلز ّ و ولز ّ انداختیش .
شاعر دوم : حالا چه قدر گیرت می یاد ؟
شاعر اول : اول تو هیات می خونن بعد شاعرای برگزیده رو می برن پیش" آقا" .
شاعر دوم :" آقا" رم لابد می برن توی باغا !
شاعر اول : هرکجا عشقشون کشید ببرنش ! تو باغ ، تو حموم ،پشت دیوار ! ... فقط صله ی ما برسه .
شاعر دوم : آی گفتی ... صله ... داره تموم می شه . یه بست دیگه بیار بچسبونیم جناب عنصری !
شاعر اول : دیگه جنس ندارم استاد قا آنی !
شاعر دوم : گلیم بخت کسی را که بافتند سیاه به آب زمزم و کوثر سفید نتوان کرد !
شاعر اول : غصه نخور رفیق ! قراره " آقا " به عنوان صله دو لول سناتوری ِ اعلا برام بفرسته !
شاعر دوم : ای سناتور ! تو کجایی که شوم من چاکرت ؟!


سرانگشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر