۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

آخه بابا باور كنيد

برای ِ منصور ِ اسانلو

صدا و سيما (پريشب) :

به فضل ِ الاهی آنچه به فتنه ی ِ 88 موسوم شد ، به پايان رسيد و ملت ِ انقلابی و بصير ِ ايران با حضور ِ به هنگام ِ خود در پشتيبانی از ولايت ِ فقيه و آرمان های ِ امام ، بدخواهان ِ نظام ِ اسلامی را در گوری که به دست ِ خود کنده بودند ، مدفون کردند .

صدا و سيما (ديشب) :

فتنه گران ِ به اصطلاح سبز خوب می دانند که کار ِ آنها از هر حيث تمام شده است و اربابان ِ غربی ِ شان به شکست ِ اين توطئه ی ِ نرم اعتراف کرده و آنها را به حال ِ خود رها کرده اند . اينان در نزد ِ ملت ِ مومن و حق مدار ِ ايران که انقلاب ِ اسلامی را با تقديم ِ خون ِ صدها هزار شهيد به دست آوردند ، مطرود و منفورند .

صدا و سيما (امشب) :

رسيده بود بلايی ، ولی به خير گذشت ... امروز خوشبختانه پس از يک سال ، مجموعه ی ِ کارهای ِ کارشناسی و نمودارهای ِ پژوهشی و علمی ، و همچنين ارزيابی ها و تحليل های ِ اطلاعاتی، نشان می دهد که فريب خوردگان ِ سبز ، مدت هاست که از خط ِ پايان گذشته اند و ديگر محل ِ هيچ گونه اعتنايی نيستند .

صدا و سيما (فردا )

ديگر همگان ، چه دوست چه دشمن ، معترفند که خيمه شب بازی ِ فتنه گران ِ سبز ، ديری ست با رسوايی به پايان آمده و قصه ی ِ آنان به سر رسيده است . البته اگر نبود رهبری ِ داهيانه ی ِ مقام ِ معظم ِ رهبری و ايستادگی ِ ايشان در دفاع از حقوق و آرای ِ ملت ، معلوم نبود عوامل ِ دشمن چه بر سر مردم سالاری ِ دينی می آوردند .

صدا و سيما (پس فردا)

امروز ديگر قاطبه ی ِ ملت ِ سرافراز ِ ايران ، هيچ شکی ندارند که فتنه ی ِ پس از انتخابات به تاريخ ِ پر فراز و فرود ِ انقلاب ِ اسلامی پيوسته و ثبات بر همه ی ِ ارکان ِ کشور حاکم شده است . افزايش ِ سرمايه گذاری های ِ خارجی ، پايين آمدن ِ تورم ، موفقيت های ِ روز افزون ِ نظام در عرصه های ِ گوناگون و عزت يافتن ِ ملت ِ ايران در نگاه ِ جهانيان ، همه و همه حاکی از برقراری ِ امنيت و شکست ِ توطئه های ِ داخلی و خارجی است .

صدا و سيما (n شب و روز ِ بعد)

" " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " "

" " " " " " " " " " " " " " " " " " " "

سرانگشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر