۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

جنون ِ منجی طلبی

اين روزها اخبار از شكنجه های ِ شنيع و وحشتناک در بازداشتگاه های ِ ايران حكايت دارد . ضرب و جرح ِ كشنده ، تجاوز ِ جنسی ، شكنجه های ِ فجيع ِ روانی و جسمانی در ايران بيداد می كند و پياپی قربانی می گيرد . نمونه ی ِ كهريزک ، منحصر به فرد نيست و متاسفانه كثيف ترين نمونه هم نيست . خبردار شدم فقط در بازداشتگاه های ِ لرستان و به ويژه بروجرد به ده ها زن و مرد تجاوز كرده اند . آنها را تا سر حد ِ مرگ كتک زده اند و ناخن هايشان را كشيده اند . در دهانشان مدفوع كرده اند ، به طوری كه اعضای ِ داخلی ِ آنها چرک كرده و حالا مجبور شده اند تعدادی از بازداشتی های ِ رو به مرگ را به تهران بياورند و در بيمارستان ِ اميرالمومنين بستری كنند .

با كنار ِ هم نهادن ِ اخبار ِ پشت ِ صحنه و جلوی ِ پرده در می يابيم كه اين روزها در ايران دار و دسته ی ِ مصباح ِ يزدی و انجمن ِ حجتيه قدرت را به دست گرفتند و مصمم اند كه فقيهان ِ سنتی را از دايره ی ِ قدرت بيرون كنند . روندی كه از آغاز ِ حكومت ِ ا.ن (احمدی نژاد) آغاز شده بود ، امروز به اوج ِ خود رسيده است . آری ، انجمن ِ حجتيه كه سی سال ِ پيش با تشر ِ خمينی به حاشيه ی ِ سياست رانده شده بود ، چندی ست به متن ِ قدرت آمده و در حال ِ رقم زدن ِ فصل ِ تازه ای از جنايت و خباثت در تاريخ ِ حكومت ِ اسلامی است . وقتی بدانيم كه اساس ِ تفكر ِ حجتيه بر مبنای ِ جنون ِ منجی طلبی استوار است و شرط ِ ظهور ِ منجی آن است كه ظلم و فساد عالم را پُر كند ، فجايع ِ هولناک ِ اخير برايمان معنای ِ ديگری می يابد . در واقع "به انتظار ِ منجی نشستن " نطفه ی ِ آلوده ای است كه هزار و دويست سال در زهدان ِ شيعه ی ِ مظلوم نما پرورش يافته و در انديشه ی ِ پيروان ِ حجتيه به اوج ِ وهم و توحش رسيده است . آنان معتقدند برای ِ تحقق ِ ظهور ِ امام ِ زمان نبايد بی كار نشست . بايد از كينه ی ِ مردم ِ عادی كه مُشتی فاسد ِ سست ايمان هستند و با غفلت ِ خود معجزه ی ِ ظهور را به تاخير می اندازند انبار ِ سينه را انباشت و بر آنان تاختن آورد . بايد بی وقفه بر ميزان ِ ظلم و فساد در جهان افزود تا مقدمه ی ِ ظهور ِ حجت فراهم شود . موجود ِ موهومی كه قرار است جهان را پر از عدل و داد كند در حاليكه پس از كشتاری بی سابقه و سراسری از كافران گرفته تا منافقان و سنی ها ، موج ِ خون به ركاب ِ اسبش می رسد !
با توجه به ِ اين عقده ی ِ تاريخی و البته عطش ِ قدرت طلبی است كه درنده خويی ِ دولت ِ ا.ن ادراک می شود . دريافته می شود كه چرا رحيم مشايی (از شيفتگان و پردازشگران ِ نظريه ی ِ ظهور ِ منجی) در قدرت می ماند ، مجتبا خامنه ای از شاگردی ِ مصباح ِ يزدی به كودتا می پيوندد و ا.ن از گرمسار تا جمكران اتوبان ِ هشت بانده می سازد . ... و بدين ترتيب در آغاز ِ قرن ِ بيست و يكم ، دملی چركين و هزار و دويست ساله در صجنه ی ِ سياست ِ ايران می تركد و امام ِ زمان روزی هزار بار در قامت ِ جنايت ، رذالت و كثافت ظهور می كند .


سرانگشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر