۱۳۸۴ آذر ۲۱, دوشنبه

تک مضراب با خشم و خنده

تک مضراب با خشم و خنده ؛

" محمد تقی رهبر : تئاتری خوب است که غیر شرعی نباشد . ( بیلاخ ! )

عضو کمیسیون فرهنگی گفت : هنر نمایش فی نفسه خوب است . ( جون من ؟ ) در حوزه ی هنرهای نمایشی کارهای مذهبی نیز وجود دارد ( به تخمم ) ،اما تئاتری خوب است که دارای پیام بوده و غیر شرعی نباشد و با موازین برابر باشد .
( شیر بی یال و دم و اشکم که دید ؟ )
محمد تقی رهبر عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به سوالی که آیا تا به حال به دیدن نمایش رفته اید ، به خبرگزاری فارس گفت : به اقتضای لباس روحانی که دارم به تئاتر نمی روم ، ( خب ، کون لخت برو ) ،البته علاقه ای نیز به دیدن تئاتر ندارم . ( جاکش، پس خارش داشتی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شدی ؟ )
وی افزود : تئاتر نیز مثل هنر های دیگر می تواند پیام خوب و مثبت داشته باشد . ( آره مثل ِ هنر ِ سنگسار ، که یکی از هنرای ِ اسلامیه و پیام های خوب و مثبت زیاد داره . ) هنر نمایش گناه نیست ( جل الخالق ! ) و اگر شرایط خوبی پیش آید برای دیدن نمایش خواهم رفت . ( سالن تئاتر ، خانه ی عفاف نیست که تو بخوای با خوار مادرت بری توش و معتکف بشی . )
رهبر به امکانات و بودجه ی تئاتر اشاره کرد و در باره ی بودجه ی تخصیص یافته بیان داشت : هر هنری امکانات خود را می خواهد ، تئاتر نیز یک شاخه از هنر است (!!) و نیازمند سالن ، تجهیزات و امکانات است . ( از کرامات شیخ ما چه عجب ... مشت را باز کرد و گفت : وجب !) این که چه مقدار بودجه برای این هنر اختصاص یافته جوابگو نیستیم . ( جوابگوی ِ بودجه ی ِ حماس هستی ؟ راستی چرا جوابگو نیستی ؟ مگه مال ِ من تو دهنته ؟)
این نماینده ی ِ کمیسیون ِ فرهنگی ویژگی تئاتر را متعهد بودن ِ آن دانست و تصریح کرد : تئاتر باید در رشد فکر نقش داشته باشد ( آخه با کدوم حمایت و امکانات خوارکسه ؟ مگه شماها چیزی از تئاتر باقی گذاشتید ؟ نویسنده هاشو که یا خونه نشین کردین یا آواره و دق مرگ . سالُناشَم که یا خراب کردین یا تعطیل و متروکه ... پس با کدوم امکانات ، مصبِ همه تونو سگ گایید ؟! ) البته تئاتر باید شادی آور و بدون معصیت باشد و به نظر من وزارت فرهنگ و ارشاد باید مسائل و مشکلات را حل کند .” ( میگن یه فوتبالیستی بود که کونی بود . این فوتبالیسته تو همه مسابقای مهم می زد تو گل ِ خودشون . وقتی ازش پرسیدن چرا ؟ گفت : واسه این که دلم میخواد یه استادیوم با هم نعره بزنن : کیر تو کونت ! حالا حکایت این یاروئه . ) " روزی نامه ی ایران 21 آذر ماه 84 "

سرانگشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر