۱۳۸۶ آذر ۱, پنجشنبه

حالا من می پرسم

احمدی نژاد : "نامه ی ِ من به سرکوزی بی ادبانه نبود ."

نامه ی ِ دوم ِ احمدی نژاد به سرکوزی :
دعای ِ فرج : بسم الله الرحمن الرحیم . الهم کن لولیک الحجة بن الحسن . صلواتک علیه و علی آبائه . فی هذه الساعه . و فی کل الساعه . ولیاً و حافظاً و قائداً و ناصراً و دلیلاً و عیناً حتی تسکنه ارضک طوعا . و تمتعه فیها طویلا . برحمتک یا ارحم الراحمین .

آقای سرکوزی ! سلام علیکم !
شما در دنیا اعلام کرده اید که نامه ی ِ احمدی نژاد بی ادبانه بوده و به دفترتان دستور داده اید، کاغذ ِ رییس جمهور ِ ایران ِ اسلامی را بی جواب بگذارد . حالا من می پرسم ؛ مگر رفتار ِ شما با مردمتان مودبانه است ؟ مگر رفتار ِ شما با ما مودبانه است ؟ مگر رفتار شما با حاج خانمتان مودبانه است ؟ همه ی ِ عالم می دانند که حاج خانم ِ شما پالانش کج بود ... می شنگید ... شما که می دانستید چرا زودتر طلاقش ندادید ؟ آیا این ادب است ؛ این تربیت است که آدم، خانمی را بنشاند ؟ این ادب و تربیت است که آدم به روزنامه ها و تلویزیون ها اجازه بدهد مسائل ِ ناموسی و ناموسش را پخش کنند ؟ چرا تعطیلشان نکردید ؟ چرا تعزیرشان نکردید ؟ شما که این همه در فعالیت های ِ هسته ای ِ ما دخالت می کنید چرا مواظب ِ هسته خرمای ِ خودتان نیستید ؟
از این گذشته ما همیشه گفته ایم که در غرب ، زن در حکم ِ کالا است و شان و کرامت ِ انسانی اش حفظ نمی شود . فرهنگ ِ غرب از زنان استفاده ی ِ ابزاری می کند . برخلاف ِ دین ِ مبین ِ اسلام که به زنان شخصیت داد و آنان را از زنده به گور شدن رهانید . اما شما هم مثل ِ تمام ِ غربیان کرامت ِ زن را پایمال کردید . او را ابزار قرار دادید . قبل از انتخابات از جذابیت های ِ حاج خانم استفاده یا سوء استفاده کردید و پس از امضای ِ حکم ِ ریاست جمهوری، طلاق نامه اش را امضا کردید و به دستش دادید .

آقای ِ رییس جمهور ! دانشمندان ِ هسته ای ِ ایران به ما گزارش داده اند که یکی از قلم به دستان ِ کشور ِ شما فردی بوده موسوم به مارکی دوصاد . این فرد ِ معلوم الحال در کشور ِ شما مطالب ِ مستهجن می نوشته و بنیاد ِ اخلاقی ِ خانواده ها را سست می کرده . متاسفانه طلاق ، ناهنجاری و بی اخلاقی که زندگی ِ شما هم یکی از نمونه های ِ آن است در غرب و به خصوص در فرانسه بیداد می کند و این یکی از نگرانی های ِ بزرگ ِ ماست . ملت ِ ایران نگران است مبادا این ابتذال ، انحطاط و بی فرهنگی از فرانسه به فلسطین ِ عزیز نفوذ کند و جوانان ِ مبارز ِ آن سرزمین را فاسد نماید . حالا من می پرسم ، آیا صرف ِ این که اجازه دادید چنین فردی در کشور ِ شما " وجود " داشته باشد ، بی ادبی نیست ؟ آیا بی ادبی همان اخلاق ِ لیبرال دموکرات ها نیست ؟ چرا کتابهایش را خمیر نکردید ؟ اروپاییان که سابقه ی ِ درازی در کتاب سوزی دارند ! مگر شما نبودید که در قرون ِ وسطا کتاب های ِ متفکرانتان را می سوزاندید و خودشان را گرفتار ِ دادگاه ِ تفتیش ِ عقاید می کردید ؟ حالا چرا با این فرد ِ بی ادب، برخورد نمی کنید ؟ این نشان نمی دهد که خودتان طالب ِ حرف های ِ بی ادبی هستید ؟! آیا رفتار ِ شما در افشای ِ زندگی ِ خصوصی ِ رقیب ِ انتخاباتی تان ضعیفه سجوییل روآیال اخلاقی و مودبانه بود ؟
از آن گذشته اصلاً در نام ِ این عنصر ِ معلوم الحال ، مارکی دوصاد ، بی ادبی خوابیده . پیامبر ِ اسلام حضرت ِ ختمی مرتبت محمد ِ مصطفی ( ص ) با آن مقام ِ بلند ِ الهی فقط یک " صاد " دارد ؛ محمد (ص) . اما این قلم به دست ِ مزدور دو تا "صاد " دارد ؛ (ص) (ص) . یک صاد ِ اضافی را از کجا آورده ؟ آیا این اهانت به مسلمانان نیست ؟ نخواسته خودش را از پیامبر ِ اسلام بالاتر نشان دهد ؟ آیا در کشور ِ شما قانون ِ " از کجا آورده ای " اجرا می شود ؟ شما چرا اسم ِ این فرد را عوض نمی کنید ؟ از تجربه ی ِ انقلاب ِ اسلامی در ایران درس بگیرید ! مگر نمی دانید ما پس از انقلاب ِ اسلامی، تمام ِ نام های ِ طاغوتی را حتا از خیابان ها و کوچه ها محو کردیم و به جایش از اسمای ِ الهی و ارزشی استفاده کردیم ؟

آقای ِ سرکوزی ! عدالت ، عدالت و عدالت ! این نصیحت ِ من به شماست . شما از خدا دور افتاده اید و بنابراین از عدالت هم دور افتاده اید . در کشور ِ شما هر روز اعتصاب های ِ صنفی اوج می گیرد . اتحادیه های ِ کارگری و اقلیت های ِ مذهبی و نژادی بر ظلمی که به آنها می رود اعتراض می کنند . چرا به فکر ِ حل ِ مشکلات ِ کشورتان نیستید ؟ چرا به فکر ِ حل ِ معضل ِِ حقوق ِ بشر در کشورتان نیستید ؟! مگر رانندگان ِ کامیون ، بنده ی ِ خدا نیستند ؟ چرا این قدر اعتصاب می کنند ؟ حالا من می پرسم آیا در ایران ِ اسلامی کسی به دلیل ِ نارضایتی اعتصاب می کند ؟ آیا کسی هست که بخواهد سر ِ کارش نرود ؟ آن وقت شما به جای ِ این که سر ِ جایتان بنشینید و مشکلات ِ مردم را حل کنید مدام مسافرت می کنید . به اسراییل ِ پلید و آمریکای ِ جهانخوار ، لبخند می زنید . حالا من می پرسم، آیا این مسافرت ها اسراف و هزینه کردن از بیت المال و از جیب ِ مردم ِ فرانسه نیست ؟ رییس جمهور چرا باید اینهمه سفر کند ؟ حالا چه سفر ِ استانی چه سفر ِ خارجی ؟

آقای ِ رییس جمهور ! شما چشمتان را بر روی ِ واقعیت ها بسته اید و مشکلاتتان را فرافکنی می کنید .اما بدانید که روزی بزرگترین انسان و خلاصه ی ِ خلقت خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد در حالی که از ظلم و جور پر شده است . نام ِ او امام ِ زمان ، حضرت ِ مهدی (عج ) است . ظهور ِ او ، پایان ِ شماست . اما هنوز هم دیر نشده و هیچ وقت برای ِ توبه دیر نیست . حتا شما هم می توانید در رکاب ِ آقا امام ِ زمان شمشیر بزنید . کافی ست عبد و عبید شوید و دست از طغیان و فساد بردارید . به پیوست ِ این نامه برای ِ دومین بار فهرست ِ کتاب هایی را برایتان می فرستم که مطالعه ی ِ آنها زمینه ی ِ دخول ِ شما را از باب ِ توبه و تشرف به دین ِ حنیف ِ اسلام و به خصوص مذهب ِ شیعه ی ِ اثنی عشری فراهم می کند . مطالعه ی ِ این کتاب ها کمک می کند تا به خیل ِ منتظران ِ مهدی موعود بپیوندید و آخرت ِ خود را تضمین کنید .
آقای ِ سرکوزی ! یک بار ِ دیگر نامه ی ِ اول من را که دفترتان مصادره کرده ، بخوانید . آیا در آن نامه چیزی به غیر از این ها نوشته بودم ؟! ... امضا : محمود احمدی نژاد

لیست ِ کتاب های ِ معرفی شده به ریس جمهور ِ فرانسه :
1 ـ قرآن کریم 2 ـ نهج البلاغه 3 ـ صحیفه ی سجادیه 4 ـ دوره ی کامل ِ بحار الانوار 5 ـ منتهی الآمال 6 ـ حلیة المتقین 7 ـ ولایت فقیه 8 ـ تحریرالوسیله 9 ـ آداب الصلاة 10 ـ اصول ِ کافی 11 ـ غایة المنی 12 ـ توضیح المسایل حضرت ِ امام خمینی 13 ـ الرواشیح السماویه فی شرح الاحادیث الامامیه و ...
... نام ِ بقیه ی ِ کتاب ها را دستگاه ِ فکس ِ کاخ ِ الیزه به علت ِ قطع ِ برق دریافت نکرده .


سرانگشت



۲ نظر:

  1. سلام وبلاگ شما را دوست خوبم امیر یحیی به من معرفی نمودند.از اینهمه ذوق و طبع ظریفتان لذت بردم.سر فرصت تمامی مطالب را خواهم خواند.با اجازه به لینکها افزوده شدید

    پاسخحذف
  2. با درود . امیریحیای ِ عزیز همیشه به من محبت داشته . از لطف ِ شما هم سپاسگزارم

    پاسخحذف