۱۳۸۶ آذر ۲۷, سه‌شنبه

توهم ِ تورم


" بانک ِ مرکزی از افزایش نرخ تورم به 2 / 14 درصد خبر داد
احمدی نژاد : تورم ، روانی است . مردم تحمل کنند " ( روزنامه ی ِ اعتماد ـ پنجشنبه 21 تیرماه 1386 )
" پذیرش ِ دیرهنگام ِ گرانی و تورم
... بالاخره احمدی نژاد بر صفحه ی ِ تلویزیون ظاهر شد و به وجود ِ گرانی و تورم اعتراف کرد ..." ( روزنامه ی ِ اعتماد ـ سه شنبه 27 آذر 1386 )

نامه ی ِ احمدی نژاد به ملت ِ ایران از شهر مکه :

بسم الله الرحمن الرحیم . قل یا ایها الکافرون . لا اعبد ما تعبدون . و لا انتم عابدون ما اعبد . و لا انا عابدٌ ما عبدتم . و لا انتم عابدون ما اعبد . لکم دینکم ولی دین . *

ملت ِ عزیز ِ ایران ! به همین خانه ی ِ خدا قسم که همه ی ِ شما کلکسیونی از بیماری های ِ روانی هستید . خداوند به خانواده های ِ تان صبر بدهد ! من اصلاً آمده ام به مکه تا برای ِ شفای ِ عاجل ِ شما دعا کنم . تا وقتی هم حاجت روا نشوم به ایران باز نخواهم گشت . یک وقت خیال نکنید آمدنم به تلویزیون معنایش این بوده که گرانی و تورم را قبول کرده ام . به خدای ِ احد و واحد قبول نکرده ام ! این ها تمام توهمات ِ شماست . با دکتر ِ کاروان در مورد ِ شما صحبت کردم . وادارش کردم استدلال هایم را قبول کند . به این نتیجه رسیدیم که شما گرفتار ِ اسکیزوفرنی یا یک همچین چیزهایی هستید . یعنی چند شخصیتی شدید . یعنی در شخصیتِ تان شکاف افتاده . مثلاً صبح که می روید خرید کنید ، یک شخصیت ِ شما می رود به نانوایی و شخصیت ِ دیگرتان می رود به قصابی . شخصیتی که می رود به نانوایی می بیند نان دانه ای دویست تومان است و شخصیتی که می رود به قصابی متوجه می شود که گوشت کیلویی هفت هزار تومان است . بعد این دو تا شخصیت به بدن ِ شما برمی گردند و اطلاعات ِ غلط به هم می دهند . آنوقت شما خیال می کنید نان دانه ای هفت هزار تومان است و از خودتان می پرسید مگر ممکن است گوشت کیلویی دویست تومان شده باشد ؟! آنوقت به کله تان می زند و دچار ِ جنون ِ ادواری می شوید ! به همین سادگی ! ضد ِ انقلاب هم از بیماری ِ شما سوء استفاده می کند . بوش و سرکوزی هم مرض را دامن می زنند . بی انصاف ها نمی گویند در سایه ی ِ تلاش های ِ دولت ِ احمدی نژاد اینقدر نعمت در مملکت زیاد شده که قرص ِ اکس زیر ِ دست و پا ریخته و شما را مریض کرده .

ملت ِ عزیز ِ ایران ! پیش ِ خودمان بماند ولی من پدر ِ آن کوسه ی ِ رفسنجان را در می آورم که شما را دچار ِ فوبیای ِ تورم و گرانی کرده است . امام ِ عزیز می خواست ایران را مدرسه کند اما رفسنجانی ایران را تیمارستان کرد و تک تک ِ شما را گرفتار ِ توهمات ِ ریز و درشت نمود .

ملت ِ قهرمان ِ ایران ! طبق ِ تحقیقات ِ علمی و کارهای ِ کارشناسی ِ دکتر ِ کاروان و بنده ی ِ خدمتگزار ، شما علاوه بر اسکیزوفرنی ، فوبیا و جنون ِ ادواری ، به بیماری ِ پارانویا نیز مبتلا هستید . یعنی به نظام شک دارید ، به رهبری سوء ظن دارید ، به اقدامات ِ دولت بدبین هستید ، خیال می کنید به عنوان ِ اراذل و اوباش یا بدحجاب یا نویسنده یا متفکر یا غیر ِ مسلمان یا درویش یا سرمایه دار یا جاسوس یا شرابخوار یا وبلاگ نویس یا مخالف یا معاند یا معترض ، تحت ِ تعقیب ِ دولت ِ مهرورز قرار گرفتید و .... مجموعه ی ِ این عوارض نشان می دهد شما پارانویید هستید . بیماری ِ شما حتا به غربی ها نیز سرایت کرده . آنها هم نسبت به فعالیت های ِ هسته ای ِ ما مشکوکند . در مورد ِ دشمنان ملالی نیست . به حق ِ پنج تن، جنون ِ گاوی بگیرند؛ اما در مورد ِ ملت به نظر ِ من راه ِ علاج این است که به فرهنگ ِ اسلامی و طب ِ سنتی ِ خود بازگشت کنند . یعنی دولت مکلف بشود به ازای ِ هر پنج نفر یک سقاخانه بسازد تا بیماران را با زنجیر به آن قفل کنیم . انشالله که شفا می یابید و از این آسیب های ِ روانی آسوده می شوید !
در پایان همه ی ِ ملت ِ دیپرس را به خدای ِ متعال می سپارم و نایب الزیاره ی ِ عزیزان هستم تا وقتی که قبول کنید نرخ ِ کالاها ارزان است ... والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته .


سرانگشت

* ترجمه ی ِ سوره ی ِ کافرون : به نام ِ خداوند ِ بخشنده ی ِ مهربان . بگو ای کافران ! من آن را که شما می پرستید هرگز نمی پرستم . و شما هم آن که من پرستش می کنم هرگز پرستش نمی کنید . نه من خدایان ِ باطل ِ شما را عبادت می کنم . نه شما معبود ِ مرا عبادت می کنید . دین ِ شما برای ِ شما و دین ِ من هم برای ِ من . ( قرآن / ترجمه ی ِ مهدی الهی قمشه ای )





۳ نظر:

  1. بعله باشو جونم

    من هر روز میام یه سری بهت میزنم توقع جواب
    به نانا کیل بیل را هم از طرفتون ندارم

    مگه کس خل هستید که با من حرف بزنید
    برای خودتون دردسر درست کنید

    من خودم دوستام رو حسی میشناسم و خودم
    میرم سراغشون

    به نظر من این رژیم شروع کرده به خر کردن مردم
    خیال کرده میتونه این شکلی از زیر این همه کثافتکاری
    در بره
    و تقصیرها را بندازه گردن حمق الله اعظم و دوستانش


    ولی به جان شریف یک یکتون که خیالات کرده

    این چاله گه از اون چاله گه های قبلی نیست کاملا
    غرقشون میکنه

    و واویلا از تاکستانمون و شراب خوری های بی حساب ...کیل بیل فرمانده

    پاسخحذف
  2. راستی باشو جونم

    من خیلی خیلی خیلی دلم میخواد بدونم دلیل این همه
    صبوری تو چیست ؟

    کاملا الان دیگه قبول کردم که انسان بسیار مهربان و خوبی
    هستی و کلا برای همه خوبی و خیر میخواهی

    بسیار آدم با پرنسیپی هستی و کاملا متفکر

    تمامی سعی خود را میکنی که گه مفت نخوری و میدانی
    چی میگی

    خوب تو فکر نمیکنی که همین صبوری تو اولا چیزهائی را در
    درونت میشکند و به خودت صدمه میزند
    دوما و از اولی مهمتر این است که به اطرافیان تو ایمپرشن
    غلط میدهد

    بابا این از بالا نگاه نکردن که میگویند کاملا درست است به
    شرطی که تو با انسان های متوسط و معمولی روبرو باشی
    که مساوی هستید

    با انسان های خل و دیوانه و عقب مانده و سادیستیک که تو
    نمیتوانی صبور و ملایم باشی

    خواهرت را میگایند ....زیرا با خود میگویند - ولش کن این که
    بی عرضه و پخمه است

    به جان نانا راست میگویم

    دیده ام در زندگی که انسان های فوق العاده را همین رجاله ها
    احمق !!!! فرض کرده اند


    نه بابا جان من باید گاهی نعره ای بکشی که پرده گوششان را
    بدری و صدا را در گلویشان خفه مادرجنده ها را .....کیل بیل فرمانده

    پاسخحذف
  3. به خاطر گل روی انترکیبت شعری ساختم بر این مبنی:


    انگشت نکن ضربه به در کوفتن انگشت
    تا نانا نکند ضربه به کون رفتنت مشت


    میدونی وزن و قافیه نداره ولی به جان شریفت واقعایات داره

    مگه نه زیربوم غلطون رفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کیل بیل فرمانده

    پاسخحذف